Skip to Content

Omni-channel

Je doelgroep komt in aanraking met jouw organisatie via verschillende kanalen, zoals je website, app en nieuwsbrief. Een consistente en herkenbare merkervaring is daarom relevanter dan ooit. Dat vraagt om een goede verspreiding van je content, zodat je doelgroep direct jouw merk herkent. Daarvoor vormt een contentplatform een uitstekende basis. Met een omni-channel strategie draag je bij aan een positieve merkbeleving op alle contactpunten van de klantreis.

Verbeterde samenwerking

In veel organisaties werken teams van redacteuren samen om content te creëren, beheren en delen. Niet iedereen heeft dezelfde verantwoordelijkheden of bevoegdheid om content aan te passen en te publiceren. Daarom leveren wij contentplatformen aan met autorisatie workflows. Hierdoor kunnen redacteuren van verschillende teams, afdelingen en vestigingen hun eigen content beheren, ook voor verschillende websites en in meerdere talen. 


Contentplatformen moeten altijd gericht zijn op gebruiksgemak, snelheid en eenvoud. Een modern contentplatform helpt je om SEO te optimaliseren, content te categoriseren en de samenwerking te verbeteren. Met onze expertise ontwikkelen we een contentplatform dat aan al deze eisen voldoet. Zo waarborgen we de processen binnen jouw organisatie.

Eenvoudige koppelingen

De contentplatformen die we leveren zijn volledig te integreren en te koppelen met bestaande infrastructuur en IT-systemen. Door het aanhouden van deze best-of-breed strategie wordt rendement op bestaande investeringen verhoogd. Integratie of koppeling met bestaande systemen, verhoogt ook de gebruikersadoptie en verkleint de afhankelijkheid van leveranciers (vendor lock-in). 

Headless vs. geïntegreerd

Of je kiest voor een headless- of een geïntegreerd contentplatform, is afhankelijk van de behoefte en expertise binnen jouw organisatie. Een verbonden of gescheiden front- en back-end heeft implicaties voor de flexibiliteit en de vereiste technische kennis om content efficiënt te beheren en presenteren. We denken graag met je mee welke optie het beste past bij jouw organisatie - ook op de lange termijn.

Flexibiliteit in rebranding

Als jij op zoek bent naar flexibiliteit bij het rebranden van je organisatie, dan biedt een contentplatform uitkomst. Zo’n platform maakt het gemakkelijk om je huisstijl aan te passen en nieuwe merkelementen toe te voegen. Hierdoor garandeer je een naadloze overgang naar een nieuwe merkidentiteit en een consistente uitstraling van je merk over alle kanalen.

Pageblocks Media(3)

Lage trainingskosten

Een contentplatform moet het niet alleen makkelijk maken om een consistente merkbeleving te creëren; je moet er ook makkelijk mee kunnen werken. Wij zetten daarom gebruiksvriendelijkheid altijd op de eerste plaats. Bij het ontwikkelen en in gebruik nemen van het platform delen we graag onze expertise met toekomstige gebruikers. Dure trainingen zijn niet noodzakelijk. Met onze ondersteuning - gebaseerd op jarenlange ervaring - werkt iedereen binnen no-time snel en efficiënt met het platform.

Bekijk voorbeelden van contentplatformen

FotoRuud

Wil je jouw content nog overtuigender inzetten?

Met een contentplatform van Axendo ben je verzekerd van een consistent en overtuigende merkbeleving. Wil je meer weten?